6.7.2009

Sunnuntain tekele

Eilispäivän koru.. meni vähän myöhäiseen sen aloitus, sain kuitenkin valmiiksi eilisen puolella. Kamerassakin olisi riittänyt virtaa mutta minussa ei, joten kuvaaminen jäi tälle aamulle.
Tein jokin aika sitten lumpeenkukkaa muistuttavia riipuksia, ja nyt päätin kokeilla miltä sama homma näyttäisi sormuksena:


Materiaaleina hopeaa ja valkea nypyllinen makeanvedenhelmi.
Ei yhtään paha, ainakaan minun mielestäni. Kooltaanhan tuo kukka on aika iso joten talvella ei välttämättä mikään kovin käytännöllinen sormus, mutta tälleen kesähömppänä oikein loistava! ( jos ilmat vaan lämpenisi...)


Ja nyt miettimään tämän päivän korua...

8 kommenttia:

Mags kirjoitti...

Hienolta näyttää!! Herkkä ja suloinen sormus <3

Amalian Aarteet kirjoitti...

Mä oon ihan sanaton..... tää on aivan sanoinkuvaamattoman UPEA!!

siina*k kirjoitti...

O_o

Mahdottoman herkän upea!

Anu kirjoitti...

Hitsin hieno!

Petra kirjoitti...

Wau, tosi upea sormus! Ihanan herkkä!

Jane kirjoitti...

Erittäin hieno :D
Romanttinen kesäpäivä terassilla sampanjalasin kanssa. Sormus sormi tietenkin sievästi pystyssä.

En minäkään rusketu, olen pilkullinen :D

katri kirjoitti...

Ihana hömppäsormus! Mä tahtoisin tuollaisen heti, jos mulla olisi taloudenhoitaja, lastenhoitaja ja puutarhuri. :D

PaulaL kirjoitti...

Kiitoksia teille kaikille taas kerran :)