6.9.2008

Magdalenan jalanjäjillä

Tämän postauksen molempiin koruihin olen saanut innoituksen Magdalenan upeista koruista. En enää muista missä ja milloin törmäsin hänen koruihin ensimmäisen kerran, mutta sen jälkeen on tullut seurattua ihaillen hänen tekemisiään.

Punakukka

Materiaaleina tässä kaulakorussa on hopealankaa eri vahvuuksissa, punaista korallia sekä mustaa onyksia kolikoina ja 4mm helminä ja riipuksessa punainen korallikukka. Lopuksi koru on patinoitu.


Lisko

Tähän liskoon sain idean Magdalenan kauniista merihevosista (en nyt löydä linkkiä tähän). Jostain syystä olen kovasti viehättynyt liskojen sulavasta muodosta, vaikken oikeista elävistä liskoista niinkään perusta. Materiaaleina olen käyttänyt erivahvuisia hopealankoja ja pieniä 2 ja 3mm hopeahelmiä, silmien virkaa toimittavat pienet granaattihelmet sekä selkäjuovana kulkee 3 valkoista makeanvedenhelmeä. Ja tämäkin on patinoitu, ilman patinointia oli aika pliisun näköinen.
Ei muuten ollut mikään nopea homma tehdä tämä lisko, useamman tunnin sain nyhertää ennenkuin tuli valmiiksi. Lopputulokseen olen tosi tyytyväinen, hermot riitti ja liskosta tuli juuri sellainen kuin olin alunperinkin ajatellut.

4 kommenttia:

Ennina kirjoitti...

Upeita ja taidokkaasti tehtyjä koruja.
Onnea uudelle blogille myös =)

Mikael kirjoitti...

Upeita! Varsinkin tuota liskoa pitit tuijottaa kauan. Ihan mieletön!

Onnea uudelle blogille. Laitanpas osoitteen talteen. :)

Mulla ei ole Google/Blogger-tiliä, enkä jaksa sellaista hommata, joten kommentoin miehen nimellä. ;)

t. Katri http://katrinkoru.vuodatus.net

Tiina kirjoitti...

Upea lisko! Aivan mielettömän kaunis luomus. :)

PaulaL kirjoitti...

Kiitoksia kommenteista! Kävin muokkaamassa noita asetuksia niin että muutkin kuin Blogger-tilin omaavat voivat jättää kommenttia :)